AsyA_34 Kızlar kadın doğuma randevu aldım çocuğum olmuyor diye ama randevu saatim öğlen 2 de kan felan verirsem sıkıntı olur mu tok karnına birde rahim filmi için nezaman çağırıyorlar adet günü felan çağırıyorlar diye duymuştum da emin olamadım
mommyinthefuture AsyA_34 Aç tok fark etmiyor. Hormon testi yapılıyor. Adetin ikinci ya da üçüncü günü olması lazım. Rahim filmi de adetliyken çekilmiyor. Gittiğinizde doktorunuz gün verir size. Ben adetin ilk gününden sayarsak 9.günü çektirmiştim.
Mucizemolsunn AsyA_34 adet biter ertesi gün rahim filmi çekiliyor ,hormon testi aç tok fark etmiyor,adetin 2. Günü ya da 3. Günü olmalı.
AsyA_34 mommyinthefuture Benim şuan 2.günüm adetimin üzerinden 4 5 gün geçecek hormon testi için sorun olur mu
mommyinthefuture AsyA_34 Yani o şekilde kesin sonuç vermez bence. Genelde o zamanlarda gel diyor doktor. Yine de gidin isterseniz. En azından bir yol haritası çizer size. Daha planlı ilerlersiniz.
aynenkezoaynen Rahim filmini asla adetli iken çekmezler tamamen temizlenmiş olman lazım leke dahi gelirse çekmezler.