Yasminxx Bebeğimde dil bağı varmış kestiricez nasipse şuan 2 ayı doldurdu bebeğim kestirdikten sonra canı acıyormu acaba birde emeerken farkı görüyormuyuz kestirdikten sonra başına gelenler varmı acaba
Gamzeerdgn Yasminxx benim dilim dudağıma yapısıkmıs ne olduysa amelıyat mı ne olmuşum 22 sene evvel düşünün bı sorun yaşamadım sadece dudağımın altında çok hafif çizgi gıbı iz duruyor annem çok kolaydı dedi şimdş tıp gelısmıs sorun yasamazsın