Merhaba anneler bebeğim 15 günlük sezeryan doğum yaptığım için sütüm 5. Gün anca geldi ilk zamanlar çok iyiydi göğsüm taş gibiydi ama şuan göğüslerim yumuşacık ve mama vermedikten sonra uyumuyor yani doymuyor bebegim ne yapabilirim sizce çok üzülüyorum yanımda da kaynanam var dediği tek şey bu çocuk seni yalancı meme olarak kullanıyor diyor psikolojim bozuldu çok üzülüyorum