Tugba91 çok teşekürler bilmem doktor çok inandırıcı geldi cinsiyetini çok merak ediyorum dedim bakalım dedi sonra kız gerçekten mi bi kızım var erkek olsun istiyordum dedim tekrar bakım yanılma payı varmı dedi baktı yok dedi kız ben tahminlerimde yanılmam dedi :) :) gerçi kızımda çok rahattım bu hamilelik biraz zorluyor ama her hamilelik bir değil