merhabalar ben 7 haftalık hamileyim en sonki kontrolümde kasıklarımda ağrı olduğunu söyledim doktorum da idrar testi istedi ve bana üromisin saşe yazmış sonucum çıkınca mesaj olarak geldi tek kullanımlık ama prospektüsünde hamilelerde gerekmedikçe kullanılmamalıdır diyor. doktorum da iyi bir doktor ona da güveniyorum ama sizlere de sormak istedim kullanan var mı acaba?