gvnmte Arkadaslar 36+2 deyim. Kasıklarım, bacaklarım ve belimde regl sancıları hissediyorum. Sanki her an adet olacakmıs gibi hissedersiniz ya öyle. Yasayan varmıııı ???
Msl13 gvnmte erken Doğumla alakası yok bizde aynı haftadayız ve 4 haftadır acayip bir vajina ağrısı yaşıyorum tarifsiz birşey 🤦🏻♀️ bıçak saplanıyor sanki bacaklarım çekiliyor belim kopacak gibi ağrıyor ama kontrole gittim 0 sancı 0 doğum belirtisi baş aşağı bile değildi yan gelmiş yatıyordu 😂
Annesininportakali53 gvnmte dogum habercisi derler yani illa bugün yarın değilde yani dogum yakındır demek bel ağrısı mide bulantısı ishal kasık ağrısı vs. Sancilarin çıkmış miydi ?? Bende 36+5 im hicbiryerimde ağrım yok ne bel ne kasık ne bacak yani bazen acaba hiç gelmezse diye düşünmüyor değilim 🤣 Zamanında sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Esmay Bende 36+2 yim benim vajinada batma oluyor yürürken yatarken zorlaniyorum cok hafif bel agrim var .
gvnmte Esmay Gecen hafta nst de hafif sancılarım cıkmıstı ama doktor alttan muayene etti erken doğum gözükmüyor acılman falan yok dedi ama dikkat et dedi yinede
Barbekusos Bende de yaklaşık 1 haftadır böyle, bugun 35+6. aynı bahsettiğiniz gibi adet olacakmış gibi gelen giden ağrılar. Doktora danistigimda normal dedi.
Esmay gvnmte rahim doguma hazırlanıyor demekki yalanci sancida olabilir yinede dikkat et canim saglicakla vaktinde kucagina al insAllah
gvnmte Annesininportakali53 evet benim 34 ve 35. Hafta kontrollerimde sancım cıktı. Valla ben de hiç 39 40 ları görmeyecegiz gibi hissediyorum hep 😂
Busra_35 gvnmte 36+2 benimde ara ara kasık ağrılarım,bacak ve bel ağrılarım oluyor. Sağ tarafım özellikle 😖 umarım doğana kadar artmaz ve zamanında doğar bebişler🤲