teacherozlem benimki de kız canım.. ama benim doktorum daha bugünkü muayenede yine söylediki 34 haftalıkken doğum olcak dedi, bebek gelmezse biz doğurtucaz dedi, daha fazla durmaması gerekiyormuş. İnşallah seninki sonuna kadar gider , benimki de hayırlısıyla 34 e kadar gelse ona da mutlu olcam ben