Hamileliğimin 22. Haftasına girdim son 1 haftadır kabızlık çekiyorum ıkınmak zorunda kalıyorum bebeğime zarar veririm diye çok korkuyorum napmam gerekiyor tecrübesi olanlar beni bilgilendirebilir mi bunu doktora sormam gerekir mi demir hapı içiyorum ondan şüpheleniyorum 😔