senaaaserttt00 Merhabalar 12+4 gunluguz bugün doktorumuz kıza benziyor dedi ense kalınlığı için farklı ultrasona girdim orda da kıza benziyor dedi doktor cinsiyeti değişir mi sonradan acaba
Rabia04_09 senaaaserttt00 Benim bununla alakalı şok yaşamışlığım var 😂 doktorum 12. Haftada kız dedi 1 ay sonraki kontrolümde de kız dedi ondan sonra ki ay tekrar kontrole gittiğimde bir baktık erkek çıktı 😂
melixc senaaaserttt00 evett bana da aynen sizin gibi ikili tarama zamanı kız demişti benziyor bile demedi direkt kız dedi. 17. Haftada detaylı ultrason konusunda daha iyi olan bi hocaya gittik adam direkt erkek zaten biliyorsunuzdur dedi biz şok 😂 pembe kıyafetler falan almıştım hatta 😂