Mervemns Merhaba 😊 27 haftalık olduk. Ama bu hafta inanılmaz şekilde akıntı ve kaşıntı yaşıyorum. Sizce normal mi? Bu haftalarda bunları yaşayanlar varmı?
Ummi Mervemns vajinanda kasinti varsa ya mantar ya enfeksiyon vardr bnimde oyle oldu saglik ocagnda test yaptrdim enfeksion cktii
Shryrydn Mervemns enfeksiyon var sende canim. Son haftalarda çoğu kadınlarda oluyo. Doktorunuza soyleyin bi ilaç desin bence. Çünki ihmal edilince kaşıntı dayanılmaz duruma kadar devam ediyo. Ha bide havalar soğudu. Hamişler kendilerini sıcak tutmalı.
balon Ben de 16. Haftadayım aynı şekilde akıntı fazlalaştığı için kaşıntı oluyor, enfeksiyondan şüphelenmedim açıkçası çünkü akıntı oldukça kaşıntı oluyor
Mervemns balon evet bazen inanılmaz derecede dayanılmaz oluyor malesef ki sebebi ne olabilir acaba düşünüyorum ama
Mervemns Shryrydn çok teşekkürler valla 2 gün sonra randevum var. Söyleyim de yazsın kurtuluyum biran önce 🤗
Zeynep44 Mervemns ben haftalardır o durumu yasiyorum inanin her defasinda kasimaktan kanar.son bir haftadir sirkeli suyla temizliyorum genital bolgemi cok sukur daha rahatim
Gulsahh1 Mervemns 33 haftalik olduk hala gecmedi benim enfeksiyon akıntı kaşıntı berbat bir durum ya genelde hamilelerde olan bi durummus
_RainBow Bu kaşıntıdan kurtulan varmı 😥 önceden akıntı vardı bişey olmuyordu birden çoğaldı geceleri özellikle çok kaşıntı oluyor,doktorum fitille krem yazdı onu kullanıcam. Ama hayatımda ilk defa başıma geldi 😥