Kızlar ikinci hamileliğim ama gerçekten her hamilelik başka dedikleri bu olsa gerek.. ilk kızımda ağrım oldu sabahına doğuma gittim ama bu ikinci hamileliğim ara ara yalancı sancım çok oldu fakat bu şekilde değildi şuan kasıklarım ve belim şiddetli şekilde ağrıyor ağrı bacaklarıma indi ama kasılma olarak şuan bir durum yok hani kasılmalar düzenli olsa dakika falan tutucam fakat şuan uzandım herhangi bir kasilmam yok ama sanki adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor acaba Bilgi sahibi olan var mı doktorum kasılmalar 5 dakikaya düştüğün de gel dedi ama şuan kasılma yok sadece adet sancısı gibi bir sancım var bel kasık ve bacaklarımda..