birannebirfurki Bu ay doğum günüm eşim ne istiyosun dedi 13 ve modelleri dedim bana 13 mini olur mu dedi bu cihazı kullanıp memnun kalan var mı şarjı nasıl gidiyo kullanımı nasıl