EcemCelik 8+3 teyim yolk kesemiz oluştu, fakat kalp atışlarını duyamadık. Doktorumuz kesesi normal kese boyutu normal dedi. Aynı şekilde yaşayanlar var mı?
Rabia04_09 EcemCelik geç döllenme olmuş olabilir yolk kesesi gözüktüyse yakın zamanda duyarsınız inşallah
Merss EcemCelik benm kesem 24 mm olunca duyduk kalp atışını. 9-10 haftalık duyanlarda var. Bekleyin inşallah duyarsınız moralini bozma hakkında hayırlısı olsun. Geç döllenme olabilir benmde geç döllenme idi
Sibelcnr EcemCelik gec dollenmeden 9 haftada duymustuk ve cokta azdi yani sonra duzeldi 22 haftalik olduk korkma bidaha gidinxe belki duyulur
EcemCelik efeduru 18. Günde başlıyordu yumurtlamam. Kesemiz 20 mm olmuş ( geçen hAfta 11 mm ) doktor gelişim istediğimizz oranda dedi ama yolk kesesi gördükten 8-10 gün içinde kalp atışı duyulması gerekiyor demişti dr. Bugun gittim yok :(
EcemCelik aysegul1158 doktorunuz ne dedi? Sizde de yolk kesesi oluştu mu ? Oluştuktan sonra ne kadar zaman geçti?
efeduru EcemCelik benim doktorum kesen 24 mu 25 mi ne oldugunda bebegi falan gorebiliriz demisti moralini bozma biraz daha bekle allahin izniyle duyarsin
Zehradmrci EcemCelik kalp atışları ultrasonda görünmüyor mu doktor bakinca doktorunuz bi aciklama yapmadi mi dinletmese bile orda kendisinin görmesi lazim
aysegul1158 Merss peki tüp bebek miydi sizinki. Benımkı tüp bebekte onlarda geç döllenme falan olabılır mı kı
Merss aysegul1158 tüp bebek değil canım. Suan görümcemde tüp bebek yapmış kese var kalp atışı bekliyor senin gibi onunkide. Tüp bebekte geç döllenme oluyor mu bilmiyorum. İnşallah hayırlısıyla duyarsınız
Ftm_22 Sibelcnr canım ben 6 haftalık ultrason göre ama adete göre 7 haftalık kesem var bebek yok bugünde kahverengi akıntı geldi doktor artık kürtaj dedi siz bebeği kaçıncı haftada duydunuz tam olarak
EcemCelik Sibelcnr sibel benimde adete göre 8+4 kese boyutuna göre 6+6. İnş öbür hafta görmüş olurum🙏🏻
EcemCelik Ftm_22 benim adete göre 8+4 ultrasona göre 6+6. Daha bebeği göremedim. Haftaya dedi doktor. Yolk sac oluştuğu için boş gebelik değil benim. Senin yolk sac görüldü mü? Neden direkt kürtaj
EcemCelik Ftm_22 allahtan umut kesilmez.başka bir doktor daha iyi bi cihazla muayne olsan mı ? Ben mesela bugun başka bi doktora gittim onun cihazı daha eskiydi yolk sac kesesini göremedi. devamlı gittiğim doktor MEDİCANA İZMİR hastanesinde cihazlar çok iyi yolk kesesini gördü. Bebek haftaya görülecek dedi.
Ftm_22 Sibelcnr gerçekten mi böyle söyleyince içim rahatlıyor dua et kardeşim elim boş kalmasın çok zor gerçekten daha öncede 1 kaybım var pozitif düşünemiyorum bu süreçte 10 gün sonra gidicem bu saatten sonra
EcemCelik Zehradmrci haftaya göreceğiz dedi. Geçen hafta yolk sac görüntü 8-10 gün arasında kalp atışını duyarız dedi. Bu cuma gittim.8. Gündü. Ama duyamadım ve göremedim bebeği 😏 kendisi de keseyi gösterdi 20 mm dedi. Ama karartı görüyorum ben bebeği net göremeden sanırım içim rahat etmeyecek.