Beyazeller Benden tam 4 tüp kan aldılar .Zaten çok hassas bi vücudum var .Kolum ağrı ve morarma yaptı:( Aynı durumu yaşayan var mı?
Ela4810 Beyazeller benimde her yerim morarır. Ki 20. Haftaya kadar göbeğimden kan sulandırıcı vurdum göbeğim komple simsiyah oldu. Çok normal tenle alakalı. Ama zararlı bir durum değil
A_syma Beyazeller Damarim cok ince. Yakalamak icin icinde biraz oynuyorlar her defasinda. Morariyor agriyor. Hatta suanda mor 😑😂
Beyazeller Ela4810 Bilmiyorum 🤷🏻♀️ hiç hoş değil ve korkuyor insan yani acaba yanlış bir şey mi oldu diye .Birde 4 tüp çok fazla değil mi 😫
Beyazeller A_syma Benim hemen bulunuyor aslında ama neden böyle oluyor bilmiyorum 😒 Bazı yazılarda yanlış hareketten falan yazıyor ama 😩
Flyderndkk Beyazeller hiçbir şey olmaz. 4 tüp almaları da çok değil. Hepsi farklı tahliller içindir. Benimde genelde morarır. Cildimle alakalı.