Seymasezer Arkadaslar 40+4 haftalığım artık sabrım kalmadı bu ottan şimdiden içebilir miyim sancım felan yok henüz bir zararı olur mu ??
emirtosveannesi Seymasezer canım Meryem Ana otu doğumun başladığında suya konuluyor açıklıgını sağlıyor ablam da koymuştuk okadar guzel geçti ki doğumu ama bebek doğunca hemen çıkarmak gerekiyor sudan o suyu da içmesen bile odaya gecince dudaklarını islatabjlirsin suyla
erappp Icmiyordun tatlım niyet edip okuyup suya koyuyorsun kendiliginden yavas yavas açılıyor o açıldıkça rahmindr açılıyor dogumu kolaylaştırıyor meryem ana eli diyorlar
Seymasezer emirtosveannesi işte ben smdiden yapıp içsem zararı olur mu acaba onu merak ediyorum sancım yokken hani
can25 Seymasezer hayır sakın öle birsey yapma rahmin acılır bebek gelir biraz sancin olsun bebegin geldigini anla öyle yap birde erken cok yaparsan busefer kanaman olur. yani demem oki sanciyi cek hastaneye giderken mesela iç