Busra_011 düzenli olmasına biraz daha var ben 26 27 den sonra düzenli olarak hissetmeye başladım mesela doktorumda artık bir düzeni vardır demişti gerçekten de öyleydi. öncesinde sizin gibi kaygılanıyordum. Dişinizi sıkın birazcıkk bi kaç hafta sonra düzenli hareket etmeye başlayınca içiniz rahatlayacak😍