Buraya bir sürü post açtım ama hep bu postu açmayı bekledim. Benim hikayemde herkese ait bir umut var. Ben ilk oğlumu 28 haftada doğurdum yüzünü görmeden küveze koydular. 3ay yolunu bekledim. Çok şükür şimdi 5 yaşında. Daha sonra 12 haftada düşük yaptım. Bir süre sonra hamilelik planladım ve oldu. Hər şey çok güzel giderken 22 haftada suyum geldi. Suni sanciyla doğum yaptım ve kızımı kaybetdim. Toparlandım. Bidaha hamile kalma cesaretimi kaybbettim. Hep içimde ukte kaldı zamanında doğurmak kucagina almak hastaneden mutlu çıkmak. Aralık’ta bebegimi kaybbettim nisanda kontrole gittim regl olmadığım için. Doktor hamilelikten şüphelendi ama ben ihtimal vermedim. Ve 8 haftalık hamileydim. Doktor sağlıksız olma ihtimalinin olduğunu söyledi. Ama ben ramazan ayında bebek aldırmam bir ihtimal yüzünden ona kıymam ne gelirse Allahtan dedim. 15 haftada serklaj oldum. Rahim boyum 32mmdi. Doktor sürekli yat dedi yoksa doğum olucaktı. Ama benim yanımda kimse olmadığı için sadece 4 hafta yata bildim. Korka korka işlerimi yapmaya çalıştım her gün bugün de geçsin diye dua etdim her acıda ödüm koptu. Derken 32 haftada doktor rahim boyumun dahada kısaldığını söyledi. İki hafta zamanin var dedi. O gece korkudan uyuyamadim. Sonra Allah büyük dedim. Sürekli Meryem suresini dinledim hep dua ettim. Ve 7 kasımda 37+6 gününde doktor dikişimi aldı ve doğumu başlattı. Çünki bebek fazla kilo alırsa doğuramiycaksın dedi. Haklıydi 2.700 gram bebeği bile zor doğurdum dikişim oldu ama olsun kucağıma aldımya. Şimdi evimizdeyiz ve çocuklarım yanımda uyuyor o günler geçti.Bu arada dokuz ay her an doğuracaksın dediler ama açılmam o kadar yavaş ilerlediki o zamanda doğurmak için dua ettim😂 Hep Allaha sığının kim ne derse desin o ol derse olur ❤️