ada_2000 Merhaba, 1 ay 10 günlük bebeğim var ve burnu tıkalı izotonik serum verdi doktor ama şırıngalı bişey youtube izledim çok tehlikeli gibi geldi bana. Tabi doktor verdi de zor yani. Kullananınız var mı aranızda tehlikeli mi acaba kıyamıyorum yapmaya
Karadasesra ada_2000 bebeğin başını yana çevir ağzını açık tut birden bas serumu korkma 1-2 yapmaya alışırsın burnun içindekiler yumuşadığında da burun aspiratörü ilede kalanı çek
Rapunzelinanasi ada_2000 ben o kadar çok ve şiddetli yapamıyorum. Damlalı olanlardan vardı onlardan almıştım yarısını bir burna, diğer yarısını diğer burnuna sıkıp çekiyordum. Şimdi şırıngalı aldım ama onu da bir burundan sıkıp diğerinden çıkarmak yerine yavaşça her buruna 1 cc sıkıp çekeceğim
ada_2000 Rapunzelinanasi tam olarak nasıl yapılıyor bilmiyorum da deniyceZ eşimle inşallah becerebiliriz bi sorun olmadan
Karadasesra ada_2000 hayır serumu bastıktan sonra direk aspiratör kullan kalan varsa çıkar yoksa yoktur
Usnac1995 Ben aspiratör kullanıyorum, damla döküyorum önce sonra çekiyorum. Zaten 2-3 güne geçiyor tıkanıklık. Sağlık ocağı doktoru o şırınga olan tehlikeli dedi yeni doğan için.