agaadfsdqqaa Arkadaşlar merhaba 6 Kasım da adetim 3 gün gecikmişti beta 33 çıktı 8.11.22 108 10.11.22 404 11.11.22 589 Dün bir iki damla kan geldi doktora gittim kese henüz gözükmüyor sizce bir sıkıntı var mı benim gibi olan var mı? Şuan 5+2 gözüküyor
Karadasesra agaadfsdqqaa beta değerine göre gebelik var evet ama bin üzerine çıkmadan gebeliği doktorlae onaylamıyolar belki kimyasal olabilir diye ve kese tam oluşmamış oluyo yani şuanda doktorunun söylediği doğru ama bu bi sıkıntı olduğu anlamına gelmiyo canım biraz daha bekle bin değerin üzerine çıktığında sana gebelik onayı vericekler keseni görücekler
agaadfsdqqaa Karadasesra haftaya muhtemelen 1000 üstü olur ama adetim 8 gün gecikmesine rağmen bu değer biraz beni korkutuyor
Karadasesra agaadfsdqqaa herkezin değeri farklıdır canım benim 5 gün gecikmede 52.03 çıkmıştı 6 gün daha bekledim 11 gün gecikmeden sonra 1200 oldu
Minikbalpetegim 7 Kasım 471 9 Kasım 1402 11 Kasım 2661 çıktı beta sonucum. Sizce nasıl kızlar? Ayın 17sinde doktor randevum var o zamana kadar beta hcg artışına baktırmalı mıyım? Uygulamaya göre 5 haftalık bu arada 😊