zerhra merhaba kizlar 10 aydir evliyim bikez duwuk yawadim ewimle cocug sahibi olmayi cok isdiyoruz 2gundur adetim gecikdi hic boyle olmazdi hep adetimden 2gun once oluyodu hic gecikmem olmuyodu ama hic bir hamilelikbelirtim yok sadece adet sancisi gibi agrilarim var sizce hamile ola bilirmiyim
Mela zerhra bunu sadece test yaparak ogrenebilirsiniz ,evet hamilesiniz diyemeyiz yada degilsiniz diyemeyiz inşallah hamilesinizdir ama 4tl bi test al yap için rahatlasin birilerinin lafı ile umutlanma yada umutsuz olma ..
Yelz_91 zerhra ovulasyon testi kullnman daha iyi olur canm en azndan ovulasyon gününü ayrlyarak birliktelk saqlyablirsinz
zerhra Mela evet canim benim daha once oyle oldu tum belirtiler vardi tesd yapdim pozitiv 2tane yapdim ikisindede pozitif oldu ama adet oldum
zerhra Muhammedamine evet gecdi yarin inwaAllah Allahin izniile gidicem kan vermeye pes etmiwdim cocuk konusunda olmuyodu diye bu ay hic bir wekilde duwunmedim hamileligi acaba oldumu diye geceleri heyacandan uyuyamiyorum
Muhammedamine zerhra Rabbim gönlünüze göre versin İnşallah en hayırlı zamanda olucaktır İnşallah üzülmeyin yoksada herşeyin hayırlısı
zeynepharun Benimde aynısı olmuştu 🙈 normalde adet tarihimden 2 gün önce olurdum hep ama bu ay 2 gün geçince şüphelendim ve kan verdim hemen
zeynepharun zerhra evet canım beta 44 çıktı. 2 gün sonra yani bugün tekrar baktırdım 91 olmuş. Doktor güzel 2 kat artmış dedi
Seva_Seva zerhra evde 50 tane gebelik testi var yarısi bitirdim bu ay 😄😄😄 10 gun önce silik ikinci cizki cikiyodu sonra oda silindi şimdi 5 gundur yapmiyorum ne olursa olsun her işde vardır hayir
zerhra Seva_Seva aynen bendenerdese her ay gebelik tesdi yapiyodum budefa yapmicam dedim duwunmicem wimdide aderim gecikdi yine tesd alcam artik egzaneciler benim suratimi ezbere biliyolar
Seva_Seva zerhra aynen benide oyle en son internetden sipariş verdim bir kucuk koli icinde 50tn var 😄😄😄
zerhra Yelz_91 valaha canim yarin tesd yapayim pozitifse wukur ederim degilse yine ederim olmazsa artik takmiycam nezaman kismet olursa