Kızlar selam . İkinci kaybım nedeni ile Trombofili paneli yaptırdık sonuçlarımı yorumlayabilecek var mk ? Kromozom testi de yaptırdık ama o henüz çıkmadı . Bu sonuçların benzerini yaşayıp ileriki gebeliklerde nasıl ilerlediniz ya da öncesi birşey kullandınız mı ?