Selam anne adayları :) bizde şuan 6+3üz 5+3deyken hafif lekelenmem oldu hemen progestan başladık 5+4de kese göründü 1 hafta sonra kalp atışını duymaya gideceğiz kontrolüm var zaman geçmek bilmiyor. Çok gebelik belirtilerim de yok sürekli kendimi dinliyorum çok değişik bir süreç 🙈