Nisaozclk0611 Hanımlar post açıp duruyorum bayağı skıntılı biriyim kabul 😅 adetime 10 g0n var ama şiddetli kasık ağrım var bir anda giriyo 10 15 saniye sonra geri bitiyo sarı kokusuz akıntım var bu neyden olur bilen var mı yardım eder misiniz
echeveria Nisaozclk0611 ben cevabı net bilmiyorum ama sanki sarı değilde beyaz olmalı. benim de 10 gün var regli olmama. Akıntı arttışı var. Bazen benim de ağrım oluyor ama seninki kadar kuvvetli değil. Ne zaman test yapacaksın
anka01 Nisaozclk0611 benımde bugun aynısı oturamıyor kasık ağrım şiddetli ve akıntım var beyaz gibi sarı gibi bilemedim sabah başladı akıntım adet günüme de daha var 😏
Gzmklncc Nisaozclk0611 benimde aynı tarihlerimizde aynı sanırım 9 10 gün var göğüs ağrım kasık ağrım hemen geçiyor hafif ama bel ağrım ve akıntım var sarı beyaz değişik bir renk
anka01 Nisaozclk0611 bilmiyorum çokta düşünmek istemiyorum aslında ama düşünüyorum yumurtlama döneminde de olabilirim 😏
Gzmklncc anka01 erken gebelik testi yaptır diyenler oldu eczaneye gidemedim ama sanırım pazartesi gününü beklicem olsada çıkması çok zor bir zaman negatif görmekten çok yoruldum
Nisaozclk0611 Gzmklncc aynı şekil bende heves kırılmalarını yaşamaktan bıktım artık ama inşallah sende vardır