sainkaplang Bugün cinsiyetimizi öğrendim. Kızçem geliyorrrr🎊🎊👧🏻 Hamilişler sizler ne zaman öğrendiniz?
Eldgrn sainkaplang Maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizde 12+6 da öğrendik kızçemi 25+3 olucaz
-Meltem123- sainkaplang 12+6 bugün doktor yüzde yüz erkek dedi 🥰bir tane kızım var onu 17.haftada öğrenmiştik
sainkaplang Eldgrn Maşallah teşekkür ederim sizde hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕😘
Eldgrn Eluf özelde canım tam doğum günümdu birde hediye oldu özel takipliyim benim kız bide apaçık gösterince doktor söyledi
Betul_1 Ben bugün gittim doktor pozisyon uygun değil bide erken dedi 3 hafta sonra gel dedi bence erken sizinkide hazırlık falan yapmayın
sainkaplang Eluf Yani bende erken daha diyordum ama söyledi değişir mi bilmiyorum haftaya tekrar sorucam
prensannesii_ sainkaplang canim senin cinsiywtin değişti mi arkadaşıma da 12 haftanın içinde kiz demişlerdi değişir mi acaba o da kiz isturdu da değişir diye korkuyo