Eldgrn Kirmizisarap 25+2 bizde aynı durumdayiz yarıladık yolu ama geçmiyor detaylı’dan sonra ki kontrol bile gelmedi geçmedi 1 ay 10 gün var daha 🤣🤣
Ela4810 Kirmizisarap 37+3 teyim biraz daha kalabilir diyorum. Zaman azaldıkça karnımdaki tekmelerini özleyeceğim 🥰
Aaaysee Kirmizisarap ayy ben görür müyüm şu rakamı acaba asla geçmiyor günün her saniyesini dahi yaşıyorum sanki berbat bi durum 🥴😩
Thaaa Kirmizisarap Aaaysee ınsanın ağrısı szııcı olunca zaman hıc gecmıyor 😏 o haftalarda hc gecmıyor gbıydı smdı 33 hafta olduk
Basak0646 26 hafta geçmiyor gerçekten.tansiyon var şeker var korkuyorum bebeğe bişey olcak diye gün sayıyorum resmen.Rabbim sağlıklı sihatli eliayagi düzgün evlatlar nasip etsin ve zamanında gelsin insallah