Sezenaksukarademir Kızlar, doktorum taş veya kum döktüğünü söyledi. Ürolojiye gitmem gerekiyormuş ama sıra bulamıyorum. 4+5 hamileyim. Kullanabileceğim doğal bir şeyler var mı?
Yagmur_277 Sezenaksukarademir doğal bir ilaç malesef yok şuan gebesiniz o yüzden hiç bir ilaç kullanmanızı tavsiye etmiyorum bol su üçün en kısa zamanda ürülojiye gidin geçmiş olsun