Umayaden Kızlar tansiyonum yüksek çıkıyor doktor riske atmak istemıyor 37+ 2 yiz alıcak bebeğim 2.750 çok küçük çok üzülüyorum çok isterdim 39 da alınmasını bana bol bol dua edin kuzum sağ salım alayım kucağıma 😭🥺
bsra-25 Umayaden sağlıcakla bebegini kucağına alırsın inşallah canım. Stres yapma doktor korkulcak birşey olsaydı zaten almazdı. İnşallah çabucak kendini de toparlarsin 🙏🙂
Umayaden Analikonline İnan ki cnm şuan kaç çıktığını bilmiyorum tek bildiğim kim tutsa tansiyonu ayy çok yüksek diyip korkutuyorlardı beni