Ozlemisak sanmam sonuçta devamlı su verip ağzından çıkarmama gibi bi durum yokki en kötü birkaç yudum içirip bırakcaksın ama dedğim gibi ben hep en başından beri ağzına biberonun emzik kısmını sıkarak veriyorum zaten çok değil birkaç damla olarak günde birkaç kere tadını alması amaçlı