annekuzusu_ Kizlar ben 10 haftadayim ve çok merak ediyorum nette şöyle bir duyum gördüm merk etim sizlere soruyum dedim bebeğin kalp atışı 150 altı ise erkek oluyormuş 170 üstü ise kız mis acaba bunun doğruluğu nedir tecrübeli anneler ?🙂