bugün 37+6 oldum ve ilk çatı muayenem yapıldı. Vallahi gereksiz korkutuyorlarmış bazen burayı okumayı doğru bulmuyorum zaten biz gebeler için her şey yeterince stresli. çift parmak ve 5sn sürmedi bile. doktorumda öncesinde psikolojik olarak rahatlatmıştı. Kesinlikle korkucak bir şey yok abartılmasın artık 🙃