ensensr23 Hanımlaar 11 haftalık oldum bugün ve her geçen gün iştahım artıyor yiyip hiçbişey yememiş gibi aç hissediyorum kendimi daha bu ayda böyleyse 9 aya kadar kilodan yürüyemeyeceğim heralde☹️
Aylin355 ensensr23 Arkadaşlar nolur doğumdan sonra veriliyor diyin ya bu çok yeme mevzusu canımı çok sıkıyor hep açım ve kendimi durduramıyorum tartıya çıkmaya korkar oldum
Annesininportakali53 ensensr23 ye anam birdaha mi gelcez dünyaya ye de sağlıklı ye hamur içi kek börek vs. Olsun ama ne bileyim çorba sebze yemekleri et yemekleri bol bol meyve yeşillik bunları tuket daha çok
SebnemRasit Bu başlık bana çok tanıdık geldi 😂😂😂 Öyle oluyo malesef tek güvencem doğumdan sonra kilo vermek diye kandırıyorum kendimi. İnşaallah üçlü rakamı görmeden doğum yapmak 😂
tirtilinannesiii 6 haftalığım aynı durumdayım daha yeni yedm ama sanki az önce yemek yiyen ben değildim sürekli açım hiç doymuyorum ki normalde asla acıkan biri değilimdir kahvaltı yapardm belki akşam 7-8 de anca yerdim yani😀😀
ensensr23 tirtilinannesiii evt ya sabah kahvaltıyı bile yapmayan ben kahvaltı öğününü 3 defa yapıyorum
ensensr23 68selda06 hiç bilmiyorum midem bulana bulana yiyiyorum güya saklıyodum 5 aya kadar daha 3 aylık olmadan göbeğim herkese merhaba dedi