Nurbost Xsare iki kere ilaç kullandım birisi suya atılıp tek kullanımlık olan. Geçirmemişti sonra aksef antibiyotik kullandım ve tabi bol su içtim sonuçları yeni verdim bakalım geçmiş mi
tugbacns Xsare benim lökosit değeri normalken kültür testinde çıkmıştı piyeloseptyl diye bir ilaç kullandım 10 gün. Çok şükür geçti inşallah bir daha tekrarlamaz çok ağrı yapıyor bende
miraninannesi_ Yok yok hangi asit yüksek çıktı bende de lokosit yüksek çıktı da idrar kültürü ver dedi
Xsare Nurbost o konu da çok eksiğim doğru düzgün su içmiyorum inşallah artık içmeye çalışacağım bolca
Xsare miraninannesi_ ilaçla geçmezse kültür istiyorlardı sanki ya da ben öyle biliyorum inşallah güzel sonuçlar alırsın
tugbacns Xsare haklısınız. Ama ilaç verirse kullanın başka türlü geçmiyor zor hem enfeksiyon bebek için ilaçtan daha tehlikeli
Alraka1_ Xsare tek kullanımlık suya atmalı toz da vermişti adını hatırlamıyorum ama fitil daha etkili antibiyotikten dikkat et enfeksiyon bebeğe geçmesin