Aşırı üzüntü var icimde bebeğimi kaybedeli yarın 2 sene olcak ve 2 senedir Hamile kalamadım malasef 30 haftalıkken kaybettim cok üzgünüm yeri dolmuyor oda gec olmuştu tekrar Hamile kalmak istiyorum ama olmuyor eşim gözükecek bu ay bende gözüktüm catlatma ignesi vuruldum ama olmadı bu ay aşırı üzgünüm sezaryan oldum boşu boşuna birde muayene gidince pkos cıktı tekrar Hamile kalabilir miyim kafam cok karışık 😪😔