Arkadaşlar bugun yatiyorken birden bire bebek karnımda kasıldı ve karnimin ön kısmı sivri oldu hemen de geçmedi ondan sonra da ara ara kasilmalarim devam ediyor. Mide bulantım da var özele gitmedigim için doktora danışma şansim da yok. Benim gibi olan varmı kasılmaların sıklığını kontrol edicem şimdi :( daha çok erken değilmi ya