Ceyda3578 Ya lütfen benimle aynı durumu yaşayan yokmu 4 hafta geç dollnme yaşayan var mı 13 Ekim’de catlatma iğnesi vurudldum hala adet olmadım kan testi geçen 6 Kasım’da kan verdim negatif çıktı doktorumu aradım pazartesi kan ver dedi