asinem32-mthnyyu Selam kızlarr 35 haftalığım bebişimi göğüs altında toplanmış bir şekilde hissediyorum alt karnım düz birsey yok gibi göğsümün altında yan yatıyor gibi hissediyorum bir sıkıntı olur mu 🙁