Bugün kontrolde çatı muayanesi yaptı doktorum çok dar olduğunu normal olması halinde çok fazla dikiş olacağını çok eziyetli geçeceğini söyledi ve hemen sezeryana gün verelim dedi. Zaten bu durum ihtimalinde aklımda olan bir tarih vardı. 17 Kasım, yani doğum günüm. Oğlumu da annemin beni 29 yıl önce doğurduğu tarihte doğuracağım inşallah çok heyecanlıyım 😍 benim en büyük hediyem olacak