elvinimmm _peritozu ozel hastanede verdiysen sisteme düşmüyo ben gidip acilden sonuc kagidimi aldiktan sonra e nabiza düştü
Asyabuse _peritozu devlette de bazen düşmüyor ben verdim düşmedi gittim hastaneye kayıt yerine sordum öyle düştü sisteme
_peritozu elvinimmm Yaprak- mommyinthefuture Asyabuse Aa düşmezse eğer şuan gitme olanağım da yok eşim alsa verirler mi acaba sonucu
guzelanne01_ _peritozu ben Özel hastanenin acilinde verdim 1 saat sonra düşer dediler düştü E nabızımdada gördüm hastanede beklemiştim kağıdıda aldım