Gamzelinko Selam kızlar. 35 haftalıkken bebeğim 3.160 kg’dı. Şuanda 37+5 haftalık ve hızlı bı kilo artışı var kızımın . Bebek 4 kilonun üzerinde olursa normal doğum mu yapılıyor sezeryan mı? Deneyimli annelerimize soruyorum 🤗♥️
hunilimom Gamzelinko ben 3840 gr doğurdum kızımı 41 de 😂 özel ise sezeryan diyebilir ama devlet genelde normali zorluyor
Gunel_aykhan Gamzelinko bendede 36 haftalikken 3.200 du simdi 37 haftalik ama kilosunu bilmiyorum cokmuki?
Beyza038 En iyisi doktorunuz sizi yönlendirir ama bünyeyle de bağlı oğlum 4045 gr normal doğum oldu şimdi 2. ’ye hamileyim 4 kilo üstü olursa korkmam ben tabi max 4500.