Asel-asaf Merhabalar kızlar 32. Haftamdayım suyun üst sınırda olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi ☺️
Medine1008 Asel-asaf 30. Haftamzdan beri öyleyim. Şuan 37 oldum. Çok şükür şuana kadar ultrasonda bebeğin herşeyi normal ölçüldü . Kontrollernzi aksatmayn 2 haftada bir muhakkak doktora görünün bir sıkıntı çıkmaz Allah’ın izniyle canım 🙂
2022bebeki Asel-asaf Muhtemelen şekerden kaynakli su fazlalığıniz. Karbonhidrati , beyaz ekmek, pirinç, patatesten biraz uzuk durup sebze ve protein ağırlıklı beslenirseniz düzelir inşallah 😍