Mrb hanmlar 12 haftalk hamileyim hamileliqim 6 haftasndan beri şiddtli kusmlarm war su bile icemiyorum 1 hafta once kusma sikayetleriyle qttm yatirdilar 5 qun kaldm hastanede ama kan tahlillerimde karaciqer enzimlerm yüksek çkyo ultrsyna qirdm bi sorn yok ama nedn yükselr basina qelen oldumu sadce prilam kullndm oda bulntilrmi qecrmesi..Bu deqerin yuksekliqi beni cok korktyo bilqisi olan warmi