Nagihan25 Randevum vardı bugün gittik nst de hiç sancı çıkmadı suyumda iyi bi sıkıntı yok doktor açıklık bile bakmadı salı gel duruma göre karar veririz dedi böyle olan var mı nasıl bi yol izleriz acaba merak ettim sizde durumlar nasıl
Sra Nagihan25 bende aynı durumdayım 39+4 olduk en son persembe günü gitmistim suyu normal 4 cm acılma var ama sancı yok .pazar günü tekrar gel bakalım dedi normal dogum için sancı bekliyoruz
durumom2022 Nagihan25 39+0 bugün. Bende kontrole gittim Nst de sancı yok suyu vs iyi haftaya gel dedi bana ta keşke 2 3 güne çağırsaydı açılma vs bakmadı bile hiç nolacak bilmiyorum
Maliefem Sra benimde 3 cm acikligim var sanci sadece adet sancisi gibi ağrılarım var bu sancilar nasil gelecek 😅😅😅
Nagihan25 Salı belli olacak bizim yine sancı olmazsa eğer açıklıkta olmazsa suni sancı istemeyip direk sezeryan diyebilirim valla