Aleynaurken Benim nişanım 3 gün önce geldi 39+1 deyim. düzenli sancım yok hatta hiç bir belirtim yok ama bugün bebek çok hareketli hiç durmuyor neredeyse bı fikri olan var mı ?
GoktugAlp Bende 37 haftalığım geçen gün kahve rengi akıntı geldi iki santimlik açıklık var uzun mesafeli sancılar geliyor ama doğum yok erken mi da kızlar