Fatime07 hayır olmadı. Şöyle ki sertlik oldu bende çok fazla nefes alamıyordum. Ve hep alttan baskı hissettim. Kontrole gittiğimde çocukların ölçümleri bile yapılamadı . Zehirlenmeyi de doğum esnasında fark etti doktorum. Karnımın içi su toplamış ve tansiyon problemi oluştu o anda. O şekilde anlaşıldı canım