Ben avent dışında meme reddi yapmayan comotomo antikolik biberon 0-3 ay olan marka yavaş akışlı biberon aldım çevremde ilk ayda gece onunla sütünü sağıp verdiği halde meme reddi yapmayan arkadaşlarım olduğu için aldım ödüllü bir biberonmuş ayrıca . Memnun kalacağımı düşünüyorum . Sizde bi bakabilirsiniz 🌸