Kızlar ben doktor değiştirmiştim memnun kalmadığım için hiçbirine tam ısınamadım sanki şimdi bu doktor numarasını üçüncü gidişimde verdi ama 34.haftadayım geçen tahlil yaptırmıştım sonuçlara bakar mısınız diye mesaj attım 2 haftadır dönmedi instagramında gördüm tatile gitmiş meğer ama dönmesi gerekmez miydi şimdi tekrar doktorumu değiştirmeli miyim