yagmurakcali canim benimde oyle oldu 8+4 iken 6.hafta da kaldi ve kurtaj oldum subat 28 idi ama simdi yine hamileyim temmuzda tekrar hamile kaldim 16 hafta 2 günlük olduk moralini bozma evet zor psikolojik olarak yipratiyo ama kurtajin korkulcak bi yani olmuyo narkoz alıyorsun zaten 15 20 dk bi islem sonra hafif agrilar oluyo allah yardimcin olsun allah hayirlisi ile yeniden nasip etsin