34 haftalık hamileyim.10 gün önce kontrole gittiğimde doktor bana kireçlenme gördü bebek eşinde 10gun sonra gel bebek besleniyormu demişti kilosu 2kilo 8gramdı bugün gittim hâlâ kireçlenme devam ediyomus bebeğin kilosu 2kilo 200gram olmuş yani bu iyi biseymis besleniyomuş fakat suyunu çok az gördü 10gün sonra yine çağırdı bu durumu yaşayan varmı kuvezde kalmasını istemiyorum erken gelmesini falan. yaşayabilirlik durumu var dimi dua eder misiniz 😔