Emine2910 8 haftalık hamileyim 3 hafta önce 1 kere kanama ardından minik kahverengi lekelenmeler geçirdim 3 haftdır evde dinleniyorum çok ağır bir grip geçiriyorum öksürmekten nefes alamıyorum gece uyuyamıyorum her şey risklidir dite hiçbir şey kullanamıyorum. Yokmu fayda sağlayıp kullanabileceğim bir şey zencefilden dahi korkuyorum ama dayanacak gücüm kalmadı
_edakrsu22 Emine2910 terayag eritip pekmez attın onu yiyin ballı sıcak süt deneyin geçmezse göğüs hastalıkları doktoruna gidin aynı şeyleri bende yaşadım benim öksürüğüm ne yaparsam yapayım geçmedi ama göğüs hastalıklarına gittim en son gebelikte kullanabileceğim ilaçlar yazdı ben de sizin haftandaydim o zaman
gizemkarla Emine2910 zencefil , kecıboynuzu pekmezi , ayak altına viks ve corap , kara turp oyun ıcıne bal dokun suzulsun sabah ıcın bunlar sadece bazıları ve hıcbır sakıncası yok hepsını yapabılırsnz
Emine2910 Gmzekerr ilk grip olduğumda doktorla görüştüm kullanabileceğim hiçbir şey olmadığını söyledi ama ekstra öksürük için bir şey söylemedim öyle diyince
Emine2910 Gmzekerr şimdi ebe bir yakınımla görüştüm o da yakından takip ediyor oraya bi basınç oluyor ama etkilenmez bebek şuan için dedi içim rahatladı neyse ki
Gmzekerr Emine2910 anladım bende de geçmeyen çok kötü bir öksürük var iki hafta oldu ciğerlerim çıkacak kadar öksürüyorum. Dün acile gittim artık mecburen antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi
Emine2910 Gmzekerr ayağımın altına viks sürüp çorap giyerek yattım ve gerçekten dün kriz yaşamadan uyuyabildim sizde deneyin birde tereyağı pekmez karışımı mutlaka deneyin
2022Mom2022 Emine2910 canım her gün çiğ badem(kavrulmamış) ye ibni sinanın tavsiyesidir astım öksürüğümü bile geçirdi bin şükür her gün devem et usanmadan
SiriusA Emine2910 tereyağ ve pekmezi kaynatıp ılık için. Oğluma yaptığım tarif öksürüğünü bir günde kesiyor
Ays19Ays Emine2910 tereyağla pekmezi eritin çok az karabiber koyun ılınınca için tavaya fazla yapabilirsiniz ılıtıp ılıtıp içebilirsiniz çok iyi gelecektir boğazınızı yumuşatır
Citlembikk Emine2910 canım ilk haftalarda bende hasta oldum öyle ballı limonlu sıcak su içtim pekmezin üstüne karabiber döküp yedim ve bol bol meyve tükettim Kısa sürede geçti inşallah dene sende şifa olur çok geçmiş olsun