Edau9 Kızlar artık 33 haftalık olduk hastane çantamı hazır ediyim diyorum.Aldığınız lohusa pijama, geceliklerinizi fotoğraf olarak atar mısınız yaa bulamiyorum resmen hepsi koca karı geceliği gibi🥺Birde kaç takım koymak gerekiyor
Meliha09 Edau9 bunu suwenden aldım sade ve çok şık durdu sabahlığı ve elbiseside var takım onlarıda atayım size bizde 34 haftalığız😊
Makarnaasigi Edau9 Bence lohusa takımı hem rahat hem şık olmalı..İnsanlar geliyor görüyor sonuçta 😊Ben bu tarz seviyorum favorilerime ekledigim daha bir kaç tane daha var 😊
Edau9 bende bir tane bunu aldım bir tane de saten tarzı almak istiyorum fotoğraf falan çekiliriz diye 🥰 Makarnaasigi kesinlikle bende öyle düşünüyorum
Bebekdelisi bluepoint https://ty.gl/cs09afcbmu Siyahını seçtim canım lacıvert kenar serıt kırmızı olanda 127 tl
Minisko9 Edau9 Ben 2 gün önce uzun araştırmalar sonucu bu takımı aldım çok satanlarda 1 numaraydı . Bugün teslim aldım ve kumaşına dokusuna bayıldım 🥰 ben hastane odasında çekim yaparsam inşallah bunu giyerim o kadar güzel duruyor giyince . Ben aldığımda 277 tl idi şimdi fiyatı bi tık artmış ve tükeniyor hızla . https://ty.gl/h1p3br44tw <a href=“https://mutluresim.com/image/myqnm"><img src=“https://mutluresim.com/images/2022/11/11/myqnm.md.jpg” alt=“myqnm.md.jpg” border=“0”></a>
PapatiA Edau9 ben 2koydım ama kan olduğu ıcın evde bı daha getirttirdim Bırde sana tavsiyem kusmuk oluyo leke felan oluyo yada evde bısey yerken dökülüyor felan acık renk bırsey alma ben beyaz dantelli takım bır tane diğerlerini normal almıştım hepsınıde gıydım çok güzel ama beyaz diğerlerine göre kullanışsız oldu benim ıcın evdede kullanacağını düşün
Hilaynur Ben lohusa takımı alma taraftarı deglim sürekli giyilmiyor daha şık evdede giyebilecegim bi takım alıp üzerine sabahlık almak daha mantıklı geliyo bana
ilaydaozek  benim bebeğim erkek olacağı için bende böyle bir şey aldım doğumdan sonra da kullanabilirim diye düşünüyorum ☺️
Merveofs gecelik olarak bunu almıştım kumaşı aşırı iyi ve alınca 136₺ idi. Bir de gri bir pijama takımı götürmüştüm. Tavsiyem koyu renkler tercih etmeniz çünkü yoğun kanama olabiliyor benim baya kanama olmuştu doğumdan sonra sadece 8 saat hastanede kalmama rağmen birkaç kez değişmiştim kıyafetimi